Asel_annesi ya tabiki gerekli ben kısa mesafeye bile göndermiyorum oto koltuksuz. İlla bizim arabamızla gidecek çok zorunlu olmadıkça başka arabaya binmiyorum. Ani frende bile çok kötü zarar görür çocuğun boynu Allah korusun bi kaza olsa pişman olmamak için alınması lazım böyle şeyler anlıktır bizim başımıza gelmez dersin öyle sanırsın ama her an her şey olabilir, kararsızlığa düşülecek bir konu değil avrupada 6 yaşına kadar oto koltuğu zorunlu mesela. Testlerden geçmiş sertifikalı bi koltuk alın vicdanınız ve içiniz rahat yolculuk yapın.