busegv değer devecioğlu cocuk cerrahı çok ama çok iyi bir cerrah bizim de doktorumuz kendisi sünnet için onayını bekliyoruz , henüz uygun olmadığımız için bizim sünnetimiz ertelendi , kasık bölgesi etli diye yapmadı bizim sünnetimizi , bu konularda çok yönlendirici bir doktor . Öneririm .