GizemAyd35 Bebegim 2 Aylık ve Cuma günü 9 saatlik yola çıkacağız yenidogana uygun oto koltuğu aldım fakat kullanmaya korkuyorum açıkçası tecrübesi olan paylaşabilir mi zararı olur mu çok endileseniliyorum 😔
Beraninannesii GizemAyd35 Neden zararı olsun ki Yenidoğan uyumlu zaten . İçinize şimdilik sinmiyorsa pusetini de kemerle sabitleyebiliyorsunuz. Ama uzun yol için oto koltuğu daha mantıklı geliyor bana .
Melegimekavustum GizemAyd35 biz o aylarda hep puset kullandık ama uzun yola koltuk daha mantıklı. Yüzünü arka cama doğru döndürürürsünüz o şekilde tavsiye ediyor genelde uzmanlar. Tam yatar pozisyona da alırsınız yanında seyahat edersiniz sizde daha konforlu olur ikiniz içinde.
Sedefino Bebek arabasının puseti var 6 aylık bebeğim onunla uzun yolculuga çıkacak bende oto koltuğu alacaktım da erken diye biraz daha bekleyim dedim nasıl olacak ama bilmiyorum
GizemAyd35 Evet pusette mantıklı ama ani fren vs gibi durumlarda güvenli gelmiyor kafam öyle karışık ki eşim de inat etti hala takmıyor arabaya baya yatar pozisyonda kademesi aslında 😔
GizemAyd35 Beraninannesii bende öyle düşünüyorum ama bu aylarda oturması sakıncalı ya sanki en güvenli yer benim kucagimmis gibi ama inanılmaz bitik durumda kollarım üstelik çok terliyor kucagimdayken yolun ne ona ne bana zehir olmasını istemiyorum rahat keyifli bir yolculuk olsun öncelik kızım için inşallah
Beraninannesii GizemAyd35 İnşallah sağ salim gidersiniz. Bende 360 derece kullanıyorum tam yatar pozisyon rahatisz etmez bence . Bizde 4.cu ayda aldık ilk zamanalr yatar pozisyonda kullandık 7.ci ayda dik oturur vaziyete gecirdim. Siz bence oto koltuğunu tercih edin.
GizemAyd35 Melegimekavustum kesinlikle, kullanma talimatına hepsi detaylı verilmiş zaten umarım sıkıntı çıkmaz 🤦🏼♀️
GizemAyd35 Beraninannesii Amiin inşallah 🤲🏻 Koltuk daha mantıklı ve güvenli öyle yapacağım gibi duruyor sagolun 🙏🏻