Yasemingull ahh evet insan kendinden bir parca dogurunca her anini ozluyormus meger🥲 yanimdayken bebekligini ozluyorum saka gibi, iyi ki diyorum telefon denen sey var, eski videolarini acip acip seyrediyoruz bebeklik hallerini😅🫠 Allah simdiden sonrasi icinde her anlarinda yanlarinda olmamizi, doya doya yasamamizi nasip etsin🙏🤍