hayallmom korkmayın sakin olun 3, aylık bebekler atak döneminde meme reddi yapıyor sabırlı olun özellikle uyurken emzirin ten tene temas ile emzirmeye çalışın ama yardımcı araç kullanmayın silikon uç vs. Biberon da kullanmayın alışır hiç almaz memeyi. Sadece sabır. Geçecek 🙏🏻😌