Hanımlar merhaba çalıştığım için hafta içi 9.00-13.00 arasında 4 aylık bebeğimi komşuma bırakacağım (kendi evinde bakmak istedi) ama ücret konusunu bana bıraktı sen araştır sor ona göre söylersin dedi etrafınızdan ya da kendinizden bir bilginiz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim