4aylığız ve 2aylıktan beri kuçağıma aldığımda hafif oturtuyordum 1dklık ve 3aydan itibaren kuçağımda oturuyordu 4olduk Biraz destekli uzanır gibi oturtuyorum normalmi sakınçalımı nezaman tam oturtabilirm ( HEP OTURMAK İSTİYOR YZANDIĞINDA KAFASINI KALDIRIYOR ) 🤔