Tlysrkan5140 Kızlar bilen varsa Allah rızası için akil versin Kızım 6 aylık misafirliğe gittiğimizde yada eve biri geldiğinde çok ağlıyor susturamıyoruz gezmeye gitmek korkulu rüyamız oldu sizin bebekler de durum nasıl ne yapmalıyız
Rokforcuk Tlysrkan5140 aynı şeyleri yaşadım zamanında kimseye yaklaşmazdı. Ailelerden ayrı bir yerdeyiz onun da etkisi vardı sonra 14 aylıkken filan düzeldi daha sosyal bir çoçuk oldu dünyayı tanımaya başlayınca şimdi de çok yılışık kimi görse Güler kucağına alsın beni diye kendi kollarını açar. Benim kızımda asla susmayan bir kızdı odaya geçip susturamazdık hiç bir şekilde illa anne baba.
Bebegimm1 Tlysrkan5140 yaşına kadar alışmadı eve biri gelse kimse sesini çıkarmaz göz teması kurmazdı bebeğim onlara bakıp incelerdi . zamanla yaşına kadar böyle ilerledi ailemizin evine gittiğimizde de aynı şekilde yaptık kmse bakmadı konuşmadı etrafı inceleyerek ortamı alıştı ben bu şekilde çözüm bulmuştm ama mesela o evde bebek varsa aglamazdı sadece yetişkinlere yapıyordu
AselinAnnesiiiiiiiii Tlysrkan5140 Anneme gidiyorum evi yabancılıyor bide babam tır şoförü 1 ay 2 ay sonra geliyor eve o sevmek için aldığı zaman kızımı yabancılıyor ağlamaya başlıyor kalabalık da da huzursuz oluyor kendi evim kalabalık olunca bağırmıyor ama başka yerleri yabancılıyor tam 6 aylık oldu
Nesoooolera Benim bebeğimde 5 aylık sürekli görmediği insanları gördüğünde ve yüksek sesli konuştuklarında çok ağlıyor sonra alışıyor ama
Tlysrkan5140 Nesoooolera valla ne zaman alışacak diye bekliyoruz sürekli se gidiyoruz biryerlere alışsın diye ama feryat figan geri dönüyoruz rezil olup 🤨🥺🥺
Nesoooolera Tlysrkan5140 bebek o kimse kusuruna bakmaz merak etme bide sürekli yalnizsaniz ondanda oluyor
Aysunn41 Tlysrkan5140 benim bebekte öyle misafirliğe gittiğimizde burnumuzdan getiriyo bir aglamak sanki işkence yapıyoruz ne yapsak susmuyo
Ozgebrar2019 Tlysrkan5140 Benim oğlumda 6 aylık oldu artık farklı yüzleri anlıyor ve ağlıyor. Hatta bugün gezmeye gidicektik eşarp taktım oğlum bana baka baka ağladı tanıyamadı beni 😆😆
Tlysrkan5140 Hepinize çok teşekkür ederim tavsiyelerinize uyacağım ama size taşıdığından beri biraz sanki düzelme oldu şükür memleketten teyzesi kuzenleri falan geldi hiç ağlamıyor aynı evdeyix gece gündüz demekki diyorum bu bir süreç