Benim bebeğim 2 buçuk aylık valla sakin bir bebek eşim çok çok yardımcı ama çoçuklu ev hemen dağılıyor bez kusmuk üst değiştirme derken 😁bazen çok toplu bazen çok dağınık bu duruma da alıştım sanırım ev aşırı dağınıkken cilt bakımı yapıyorum bebeğim uyurken o büyüdüğünde hep toplu olucak ama o kendi hayatını kurmuş olucak o yüzden umrumda değil kafa rahat 😌 bende takıyodum sonra bu kanıya vardım 💕🙏