Kizlar ikizlerim 4.5 aylik. Yuz üstü donmeyi öğrendiler her ikiside. Ancak biri yuz ustu döndüğünde kafasini baya kaldırıyor govdeden . Digeri kafasini kaldiramiyir hep yerde sonra sıkılıp ağlıyor. Sizce onunda kafasini kaldirmak icin yani yardimci olabilmek icin ne yapmaliyim. Gövde altina yastik vs koymak gibi??