Herkese merhaba arkadaşlar 10 aylık kızım kulak boğaz enfeksiyonu geçiriyor diğer antibiyotiklerin alerji yapması sebebiyle doktor klamer antibiyotik verdi. Günde iki kez 0,75 ml ver dedi buda bi çay kaşığına falan tekabül ediyor. Önceden kullandığı antibiyotikleri 1,5 ölçek içerdi bunun ölçüsü biraz az geldi gözüme acaba yetersiz gelir iyileşmez diye endişeliyim 😦 kullanan var mı acaba nasıl bi ilaç?