Nilssmom Bebeğimin genel vücut ateşi 37-38 arası herhangi bir ağlaması yok rahat bir bebek bır kaç yerde vucut atesi 36 olmalı diye duydum çok küçük oldugu için mi böyle
nilzeynepelif Nilssmom 36-5 37 arası normal diye biliyorum acaba çok mu giydiriyorsunuz 38 biraz yüksek geldi bana, benim bebeğimin de kafa yanları biraz sıcak olurdu ama maksimum 37 olurdu
RuzgarMommys Max 36-37 olur çok giydirmiş olabilirsiniz ev çok sıcak olabilir battaniye altında kaldıysa ondan olabilir azaltın inceltin biraz
Nilssmom RuzgarMommys 24 derece sabit tutuyorum uzun kollu zıbın ustu tulum giyiyor uyurken nohut battanıye ortuyordum iyi degil mi bu kalınlık