Hosgeldinbebekk iremyll sözleşmeli değil direkt atandı arkadaşm dönerle beraber 18 alıyorum dedi, sözleşmeli daha fazladır
Emir0_ Hosgeldinbebekk direkt dediğiniz nasıl oluyor kadrolu mu sözleşmelide aynı şey değil mi bilmediğimden soruyorum 🤗bide neden sözleşmeli daha fazla alıyor diğerine göre🙄 18 bin olduğuna emin misiniz aylık maaşının 🙄
Hosgeldinbebekk Emir0_ tıbbi sekreter ve aralıkta falan atandı işte çok alım yaptılar ya o zaman, 18 bin dediğine eminim dönerle beraber dedi. Mesaj attım kendisine yazarsa hemen yazcam size 🤍
Hosgeldinbebekk Emir0_ valla bana da fazla geldiği için aklımda kaldı 😁 çok mutluydu inşallah öyledir