Mryyyy123_ sormayın sonrasında çok şey oldu. Yazayım . Süt diyeri fayda etmedi, yumurta ekledik fayda etmedi. ( bikaç gün işr yaradı sadece) Kızım çok kötüledi. Gastroloji uzmanına gittik. Alerjide genelde kan olur, kızarıklık olur. Laktpz intoleransı gibi dedi. Dışkıda sindirim testinde yağ çıktı, kanda da bunu destejleyen bir sonuç. Emilim problemi varmış. Probiyotik tekrar başladık, zinco ve relactaz da ekledi. Belirtilerdrn emin değilseniz kakada sindirim testi mutlaka isteyin. Sonuç yoğun yağ çıkınca öok kotktuk. Güvenilir biryerde tekrar yapıldı. Az yağ çıktı çok şükür. Sizin belirtiler neler, kaç aylık kaç kilo