Kizlar bebeğin 14 aylık yanına yatınca uyuyor genelde son günlerde zorlanuyirdu dalmakda oraya don buraya dön 1 saati geçiyordu süre bende ayağıma alıyorum 2dir çok saklamadan hemen uyuyorda hatamı yapıyorum acaba bırakırmi kendi kendine uyumayı sizce napmaliyim