Melike-maden Merhaba bende v8 absolute var dysonın çok memnunum ve çevremdeki herkese şiddetle tavsiye ediyorum. İhlas marka süpürgemde var kablolu pratiklik olsun diye dikey süpürge aldım ve aldığımdan beri diğerini kullanmıyorum. Eğer bir süpürgeniz varsa v12 veya v15 alın derim. Ama yardımcı bir süpürge alacaksanaız v8 alın işinizi fazla fazla görür