Ogzshn Kızlar oğlum 14 aylık hiç ama hiç bişey yemek istemiyor kaşığı görür görmez eliyle itiyor diş falan dedim ama 2 ay olcak nerdeyse böyle eskiden böyle değildi bu durumu yaşayıp normale dönen var mı Allah aşkına umudumu kaybediyorum artık hep mi böyle olcak bu çocuk😭
Sibel3455 Ogzshn biz canım biz 1 yaş doldu huyu suyu değişti, diliyle tadına bakıyor begenmezse almıyor yada çıkarıyor, yemek yerine emmek istiyor sürekli ve çok ısırıyor gögsümü dün kanadı mesela bende ne yapacağımı bilmiyorum🤦♀️
Bertugnunannesi Ogzshn ben bi arkadaşımın önerisiyle keçiboynuzu özü ve karadut özü veriyorum sulandırıp içiriyorm azar azar keçiboynuzu özünü sürekli vermeyin dönüşümlü verin iştahında farketti biraz bazen benimkide yemiyor iki gündür yemek yemiyor mesela sadece tatlı şeyleri yiyor peynir yumurta ağzına almıyor artk kafaya takmamaya çalışıyorum çok yordu bu süreç beni
Alka Ogzshn Benimde aynı. Kendini mi kestediyormus öyle bişey. Canı istediğini yapıyor yani. Çözümü önüne koymakta buldum. Yiyor atıyor oynuyor . Arada ben kaşıkla sokuyorum ağzına. Felan. Az da olsa öyle daha iyi yiyor
Ogzshn Sibel3455 bizde aynıyız gerçekten çok değişti huyları hareketleri herşeyi severek yiyen çocuğum en sevdiği şeyleri bile reddetmeye başladı ne yapcam bilmiyorum böyle giderse diye çok kafaya takıyorum iyice stres oldum
2022anne Sibel3455 benimde kızım 1 yaşına girdi 3 gün önce sizin gibi bende aynı durumdayım ve ne yapacağımı bilmiyorum 😞 aşırı su tüketiyor bu iyi bişi ama eski iştahı yok son 1.5 aydır böyle. Düzelir diyorlar geçiş süreciymiş damak tadı oluşuyormuş falan inşallah en kısa sürede düzelir
Kucukadaminannesiii Ogzshn emiyorsa memeyi emmiyorsa mamayı azaltın, 2 ay çektim baktım olmuyor azalttım mamayı sadece gece uyurken veriyorum, şükür düzeldi yemesi. Bir de kan değerlerine baktırın demir ve b12 eksikse yine yemez.
Ogzshn Kucukadaminannesiii teşekkür ederim zaten gün içinde mama vermemeye çalışıyorum bi sabah uyanınca bir de gece uykusuna geçmeden içiyor çıkmak üzere olan bir dişi var onu bekliyorum yine düzelmezse bende kan değerlerine baktırmayı düşünüyorum🙏🏻
Ogzshn Bertugnunannesi malesef bende ne kadar kafaya takmıcam desem de olmuyor sürekli aklımda bu beslenme sorunu hayat enerjimi düşürüyor artık o derece
Bertugnunannesi Ogzshn ben sabah ögle aksam hazırlıyorum baktım yemiyor 20_30 dk sonra tekrar teklif ediyorum yine yemiyorsa mamasını veriyorum aç beklemesinden iyidir inatlaştıkça iş çığrından çıkıyor 14 ay azıları mı gelecek acaba?
Ogzshn Cuttepx 12 aylıkken 10.340 gr 78,5 cmdi şuan 14 aylık kaç oldu bilmiyorum ama kilo aldığını sanmıyorum canım
Haffuse Blw denedin mi?.. Kizim da oldu olasi heo istahsizdir… girgirli zamanlari ben yedirmeye kaltigimda hep reddeder… Ama kontrolu onun eline verdigimde, az da olsa yer…
Bahser03 O dert benim de var kızlar 13 aylik ikizlerim.var bidey yemek istemiyorlar sürekli mama içmek.istiyorlae günlük 3 defa veriyorum hala da versem içecekler napacam bilmiyorum prematüre doğdular diye bi tik şey yapıyorum ama.bana bi akıl verin
esra91 Ogzshn şarkı söyleyerek parmak oyunu söyleyerek yada mama sandalyesine dikkatini çekecek bi eşya koyarak onu inceleyerek yedirdim mesela bitmiş d vitamini küçük şişesini açıp kapağını eline verdim hadi kapatalım annecim dedim kapamaya calısırken o sırada ağzına kaşıkla yedirdim yemekleri . 15 bucuk aylık şuan oğlum
esra91 Ogzshn oğlumunda 2 hafta önce çıktı yan kesiciler 4 tane birden çok zordu bide o sırada infülanza domuz gribide olduk iştah hiç yoktu kusuyordu birde ama hafif sevdiği yiyecekleri yaptım o hafta azda olsa yedi