Melisssabella geçmiş olsun, oğlum da 12 aylık, gece burun tıkanıklığı yüzünden uyanıp duruyor. Emiyor ama hep mızmız, sabah ediyoruz birlikte. Mecburen uyandırıp burun spreyi sıkıyorum biraz rahatlıyor. Odanın nemi de normal görünüyor. Başka yöntem varsa ben de uygulayabilirim