Ya artik cildircam gerçekten özellikle gece uykusuna geçerken cocuga bisey oluyor 8 bucukda basliyor ağlamaya belli uykusu var ama asla uyumak istemiyor her türlü uyutma şeklime karşı geliyor kafasini kaldiriyor uyutmayi bırakıncada aglamaya başlıyor hic bir sekildede susmuyor hal derman kalmadi artik. Bitane dişi cikti sanirim biri daha yolda bundan olurmu böyle giderse ben biterim yani tam 2 saattir uyutmaya çalışıyorum bu sekilde olan varmi 🤯