Bilgehan öyle söyledi doktorumuz bende deneyecegim inşallah bizim mesela yumurta alerjimiz çok aşırı yüksek 4 5 yaşında anca geçer dedi çok şükür tavukta sıkıntı yaşamadık balıkta başladık şükür seçeneğimiz arttı bizim bugdayada alerjimiz var mesela yavaş yavaş acicagiz, geçen gün hastane ortamında sütlü kek denemesi yapıldı ondada çok şükür sıkıntı çıkmadı devamini planlayamadik iki doktora gidiyorduk biri özel biri devlet denemeleri devlette yapıyorduk ayrılış yapıyordu doktor kendi yerini acicak bakalım nasıl bir yol izliyecegim daha karat veremedim özelde uçuk rakamlar dönüyor