6 aylık oldu 2.5 ayda meme reddi başlamıştı sonra düzeldi falan ama hiçbir zaman meme meraklısı olmadı ilk aylar hep mememdeydi sonradan uzaklaştı şimdi emzirmesem açlık belirtisi bile vermiyor kilo alımı bayağı azaldı ilgisi hep başka yerlerde. Ailemden uzağım en başından beri her şey zordu emzirmek bile başlı başına bir uğraşa döndü anlayamıyorum artık hangi birini düşüneceğim uyku sorunu ek gıda dönemi emzirme problemi 😔