Kızlar Yaza elbise bakıyorum abiye tarzı arkadaşımın düğünü var çok da abartmak istemiyorum şöyle bir bakayım dedim . Yine satenler moda. Bide yırtmaçlı modeller falan . Sizde baktınız mı renk olarak neler moda . Bir de hem kınaya hem düğüne alcam . Bende dizimin biraz altında yırtmaçlı model istiyorum . İnternette sanki fiyatlar daha uçmuş . Geçen internette bir elbise gördüm oha falan dedim dışarıda gezinirken aynı elbiseyi 100 TL aşağısında gördüm ve beğendiğim gibi değildi . Aradığımı nerede bulabilirim 👀