mhdmraa valla ben sıcak su uyguluyodum, benim bi ara sürekli oluyodu genel cerrahiyle gittim süt dolduğu için birikiyo mutlaka sütyen kullan dedi, kullanıyordum da zaten sürekli onunla alakası yok bence. Valla sert bi şekilde kremlerle masaj yapıyodum sürekli sağıyodum ve emziriyodum öyle geçiyodu. Bebeğim 7,5 aylık 6 , 7 kere oldu aynı olay. İlk ikisi aşırı şiddetliydi antibiyotik kullanarak geçti onlar. ateşim çıkıyodu 40 lara kadar doktor da enfeksiyon demişti. Diğerlerini dediğim gibi masajlarla hallettim. Duşta da suyun altında masaj yapabilirsiniz