Karpuzlufistiksarma Arkadaşlar 5 yıldır kullandığımız makinemiz sıkmaya geldiğinde yerinden oynuyor. Üstündekiler bile düşme noktasına gelmiş. Bu satılan ayaklat var işe yarıyormu almaya değer mi
Tecrubelianne Karpuzlufistiksarma benim makinem cok ses yapiyor cok salaniyor dolap yaptrdim bi ise yaramadi ayaktan aldim o da ise yaramadi pahali bisey degil alıp deneyin bi 🌸
Battibalikyangider Karpuzlufistiksarma ben aldım ama bilemiyorum faydalimj Benim banyo zemin yamuk ondan yine oynuyor azıcık ama sıkma da eskisi kadar ses olmuyor
[silindi] Karpuzlufistiksarma ben aldım hiç bir işe yaramadı. Sadece alltan yükseldi silmem kolay oldu o kadar
okuyananne222 Karpuzlufistiksarma aldım kullanıyorum çok memnunum gece 2de bile açabilirim koşar gibi sektirmiyor en azından Sadece dönme sesi var makinanın
Karpuzlufistiksarma Tecrubelianne inş bizde yarar ya . Kiracıyız dolap yaptıramayız artı yerimiz yok zaten . Sipariş veriyim o zaman şimdi
Karpuzlufistiksarma Battibalikyangider biizmde. Banyo yamuk sanırım ondan sebeb yerinden dolayı bende bi deniyim alıpta bakalım nasıl olacak teşekkür ederim
sleepymom Karpuzlufistiksarma ilk yıkamada bişey olmadı ama sonrakilerde yine yerinden oynadı hala da oynuyor
Bebegimm1 Karpuzlufistiksarma benm makinemde öyle bi bakıyorum banyoda geziniyor o sese ben utanıyrm komşular makine kaç senelik der diye 😂 altındaki ayak kısmını ayarlamak gerekiyor sizinkinde varmı bilemiyrm altına bi bakın