Kızım 4 aylık oldu sadece beşiğinde hafif sallamayla uyuyor bazen emerken uyuyo. kendi kendine ya da ayakta sallamayla uyumuyo huysuzlaniyo. evden çıkamıyorum resmen başka yerde durmuyo uyumuyo beşiğini istiyo annem onun için evine hamak kuruyo ben gidince 😂😂 nasıl uyku düzeni olusturucam nasıl sallamadan uyutucam bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var. bı kere başladım ama sabredemiyorum kızım ağlayınca off neyse diyip tekrar besige alıyorum ama artık büyüyor ve kendi kendine uyuması lazım