Gamzezzzz doğumdan 8 hafta önce izne çıkabiliyorsunuz 32. Haftada yani doğum yaptığınız zaman ne kadar süre geçtiyse o kısım onaylanıyor ve e devlette kayıtlı hesabınız varsa oraya veya pttye yatıyor sonra kalan haftalar iş yeriniz ile konulursunuz her ay geçen süre kadar onaylar o şekilde bir kaç kerede alabilirsiniz mesela benimki öyle oldu doğum öncesi raporumu hemen onaylattım doğumdan 1 hafta sonra aldım dopum sonrası raporun 1 aylık kısmını onayladı sonra onuda aldım kalanı böldürmesin rapor bitimi onaylattım onuda onayladıktan bşr kaç gün sonra aldım