Kızlar astim inhalerim var nefesle çekilen şey yani .dün kapağı açık kalmış sahurda oylece çektim sonra farkettim ağzı açık kaldığını agzimda acı tat kaldi gtmiyo sonra sağlık ocagina gttm sordum bişe olmaz bidaha öyle kullanma ama dedi.neyse biraz rahatlamıştım ama acı tat gitmiyo ağzımdan sahurdan beri böyle zehirleme olsa başka etkilerde olurdu dimi fikri bilgisi olan yazabilirmi😔