Merhaba kızlar Bebegım 8 ay 16 günlük bugun kontrolümüz vardı kan verdık karaciğer enzimi yüksek çıktı 66 falan boyle olup nasıl yol cızdınız bılen varsa yqzabılır mı mayısta tekrar kan vercez ama kızım öncelerde hep hastalanıyordu enfeksiyon oluyordu falan da ?