Silaakr sizi yanlış yönlendirmek istemem ama benim bebeğim de 1 haftalık ken meme+mama şeklinde beslenmeye başladı. 1 aydan sonra kabızlık şikayeti başladı götürmediğimiz dr kalmadı ege Ünv balıkesir Ünv onun haricinde özel dr bu süreçte göbek fıtığı oldu makatında da çatlak varmış bi Dr krem sür dedi diğeri kesinlikle Makata dokunmayın çatlak büyür dedi kullanmadığımız ilaç kalmadı . Ünv de ki Dr her mama dan sonra bir çay kaşığı su vermelisin ondan kaynaklı dedi 2 ay dan sonra vermeye başladım ama korkarak düzensiz şekilde verdim . Kimisi ver kimisi verme dedi kimi dinleyeceğimi bilrmrdiğim için. 4.5 aya kadar müdahalesiz yapmadı . Düzenli su vermeye başlayınca problemimiz ortadan kalktı ( kullanmadığımız mama da kalmadı bu süreçte evolviya iyi geldi en son )