18 aylik bı kızım var çok hareketli bir bebek evde sürekli ordan oraya koşar heryeri döker dağıtır yaramazlık yapar hiç durmaz uslu ama olsun yapsın onda değilim ama bir de çığlık atıyor inanılmaz derecede kulak cintlatiyor eşim de ona çok sinirleniyor yani o da işten geliyor yorgun oluyor bişey diyemiyorum ona da hak veriyorum . Zaten o kızımızın yaramazligina değil çığlığına çok sinirleniyor sürekli bağırıp çığlık atıyor acaba neden sürekli bağırıyor bu bebekler veya çığlık atmaasini nasi önleyebiliriz 😅 yani bı uol olduğunu düşünmuyorum tabi kucuk çocuğa nasıl sözümüz geçebilir ki ama belki vardır sizin bildiginiz taktikler varsa söyler misiniz