Premomezra ben anne olmadan önce hatta evlenmeden önce çok uyuyan biriydim ,hatta kayınvalidem bana derki ben senden supheliydim gece kalkıp çocuğa bakabilcek misin diye ama helal olsun beni utAndırdım demişti bı keresinde 😅😅 ama anne olduktan sonra tabi ilk zamanlar zorlanıyor insan kalkmakta falan ama annelik iç gudusunden mi, psikolojik olarak mı bilmiyorum. hemen uyaniyorum yani bebeğim ih dese kalkıp bakarım. şuan 18 aylik mesela uyuyorum kafamda kuruyorum su zmanda uyanır alır emzirir , geri yatiririm diye kendimi kodluyorum veya sahura şu saatte kalkayim ya da şu saatte kalkıp su içerim diye kendimi kodlayinca vücut otomatik uyanıyor 😅 tabi her zmaan böyle olmuyor bazen uykuya yenik düşüyor insan veya çocuk ağlasa da vücut kalkmıyor kaç kere oldu öyle eşim uyandiriyordu beni çocuğu duymuyor musun diye , duyuyorhm ama vücut kalmıyor işte 😅😅