Ciiiso Kızlar 2 aylık bebeğim gece sıksık emmeye kalkıyor sizlerde durum nedir gündüzde çok az uyuyor ve aşırı yoruluyorum🥹
Ygcdhcd Ciiiso her uyanmasını açlık olarak görmeyin belkı gazı vardır onun için uyanıyordur sürekli meme verirseniz alışır ve aç olmasada onun için kalkar bizde 7 ay 20 günlüğüz çok sık uyanıyor ama gazdan dolayı
Serifemete Benim 45 günlük bı günü bı güne tutmuyor ben anlamadım nasıl uyutsam.onada şaştım gece 3 saatte 1 kalkar gündüz uykuları daha kısa bazen daha uzun ama.sanirim.gece gündüz ayrımı yapabiliyor gece hiç kalkıp.uynmaz emip.uyumaya devam eder
reyhan12 Ciiiso gazdan uyumuyodur baska neden uyumasinki karni tok alti temiz,benim bebegimde asiri asiri gazliydi sap simplex iyi geldi ama en iyisi gaz masaji birde karnina zeytinyagi surun oda iyi geliyor bacaklarinada surunce bacaklari guzel uzatiyor
EzgiG Ciiiso valla beni de üzüyor özellikle sahur saati zorluyor gazlı bi bebekte değil ama meme bağımlısı olduk galiba emmese de kalkıp meme de uyuyor