Elwing kurutma makinesi olarak Arçelik kulanıyorum aşırı memnunum evde toz dan eser kalmadı , v12 dyson kulanıyorum bundan da çok memnunum yanlız hazenesı küçük ev büyük olunca yetmiyor çırpıp tekrr devam etmek durumunda kalıyorum, tost makinesi de 6 yıldır Arçelik kulanıyorum hıcbır sorun yaşamadım önerırım