Keremefeninannesi Kızlar bebeğim 8 aylık ve ek gıda ya başladık yemiyo çok herşeyi deniyorum emzirmiyorum süt maması alıyo onuda çok zorluyorum doktor kontrolünde 50 Gr almış ve çok hareketli zayıflamaya başladı ne yapmalıyım akıl verin nolur 😔