-Masal123 merhaba çok geçmiş olsun öncelikle:( benim de bebeğim 14 aylıkken covid oldu. İlk o ateşlendi ateşi 38.5 derece üzerine çıkmadı 2-3 gün sürdü. Doktora götürdük doktor diş olduğunu söyledi. Muayene bile etmedi diyebilirim. Bizde onun rahatlığıyla calpol dolven derken çocuk iyileşti. Sonra biz hastalandık pozitif çıktık meğer çocuk covidmiş. Ben doktor değilim kesinlikle ama ciğerlerinde problem olmadıkça gripten ayıran bir şey yok benim gözümde. Yemekle arası olmadı ateşten yorgun düştü tabi ama Ben ona göre çok daha ağır geçirdim.bebeklerimiz inanın bizden daha güçlü, inanın çabucak iyilesecek❤️