Kızım 6 buçuk aylık oldu bugün göbek deliğinde kızarıklık ve hafif sarı akıntı fark ettim doktoruna fotoğraf attım travazol krem kullanmamı söyledi, bu kizarikligin nedeni ne olabilir 2 güne bir banyo yaptırıyorum poposunun ve göbeğinin kuru olduğuna emin olduktan sonra bezliyorum dikkat etmediğim birsey mi var acaba