Ipek222 Dalpa genelde doğum lekesi oluyor belde popoda olur daha çok kontrolde doktorunuza sorun yine de ben doğum lekesi olduğunu biliyordum ama içim rahat etmemişti sormuştum nolur nolmaz
Marianne Dalpa orta Asya geni taşıyorsunuz o yüzden çocuklarınızda olur. Mongol lekesi denir, Umay ana koruyucusu denir eski Türk tanrıcılık dininde.
Zeynepelcin Dalpa sogum lekesi ense deki geçti ama popo da ki duruyor kizim bir yasina girdi ama bence geçmeyecek.
Tomyris Dalpa bütün sırtına, poposuna yayılmış bir şekilde kızımdada vardı. Mongol lekesiymiş adı. Doktor rengi açılır ama tamamen geçmeyebilir genetik bir aktarım dedi.