Serifemete Yok ya bana da annemler kayınvalidemler akrabalar offf telefonla konuşurken bile söylediler yani ama hiç şu an öyle değil bebeğim. Dediğim gibi her bebek aynı değil huy değiştirebilir, ayrıca kucağına almayıp napıcaksın ağlayan bebeği ben de anlamıyorum. Mesela koynumda uyuturken o kadar çok korkuyodum ki hiç kımıldamadan uyuyodum yeter ki uyusun diye kucağımda uyutuyodum gündüzlerş yeter ki uyusun diye. Sonra yanımda uyutmaya başladım, öyle uyuyunca 2-3 saat uyuyordu ki o dönemlerde 40 dkda uyandığı olurken, şimdi de uyutuyorum beşiğine koyuyorum ha bazen uyanıyo koyarken ama yapacqk bişiy yok. Bi de şahsi tavsiye bebek arabasında da uyutmayı deneyebilirsiniz.