sinemtokcan Abur cubur tarzı ürünler maalesef alışkanlık yapıyor ve bir yedin mi devamı geliyor hep. Ben de sizin gibiyim şu an. Ama karar verdim birkaç gündür akşam yemekten sonra yemiyorum. Zaten yemeği de geç yemiş oluyoruz. Üstüne sadece çay soda vs içiyorum. Birkaç güne o atıştırma isteğiniz geçecek. Bir de susuz kaldığınız için de canınız tatlı, atıştırmalık çekiyor olabilir. Suyu tam içtiğinizden emin olun. İsterseniz diyet arkadaşı olabiliriz 😄