Bebeğimin bakımıyla çoğunlukla ben ilgileniyorum. %70 ben %30 eşim diyebilirim. Bazen kızımı yere bırakıyoruz. İkimiz de 2 3 metre ilerde kollarımızı açıyoruz. Gel gel diyoruz ve hep emekleyerek babasına gidiyor. Daha hiç bana gelmedi. İşin kötüsü bazen sen git ben tek yapacağım dediğimde yine bana gelmiyor. Sanki beni sevmiyor gibi hissediyorum. Yerde otururken yanına gittiğimde kollarını açıp beni kucağına al dercesine yukarı kaldırıyor o kadar. Babasını gündüz görmediği için özlüyor o yüzden mi ona gidiyor sizce? Çok basit bir konu ama 2-3 aydır bu böyle. Çok kafama takmaya başladım :((((