Kızlar hayırlı akşamlar, ben doğum yapalı 1 ay oldu doğum İstanbul’da öldü ikametim de Ankara’da,
Şuan Ankara’dayim ama İst geri dönücem doğum parasını ikametgahimin olduğu yerden mi yoksa doğum yaptığım yerden mi almalıyım? Ayrıca doğum parasını ne zamana kadar alabiliyoruz?