Okuyan_anne Kizlar spiral takali 8 ay oldu doğum yaptım dan beri yeni adet oldum ama aşıri kanama oluyor 7 gündür hala kanama devam ediyor ilk günler çok az lekelenme oldu son 4 gunduur cok geliyor normal mi Soral cikarmaui düşünüyorum ne kadar sürüyor bu kanam
lavinia77 Okuyan_anne bende taktırdım 5 ay oldu takarken söylemişti belde ağrı yapar adet gününü uzatır ve ağrıyı çoğaltabilir diye hatta sırf bu yüzden kansızlara önermiyorlar etrafta çoğu kişinin bu nedenle sipiralk çıkarttırdığını duydum