Anneler merhaba nasilsiniz . Cok bitkin bir haldeyim bebegim 15 ayini tamamladi fakat yemek yemede cok cok zoroaniyorum . Sadece sabahlari iyi yiyor. Ama ne oglen ne aksam asla yediremiyorum agzina goturunce tukuruyor. Aksam olunca kawigi bile yaklawtirmana izin vermiyorctekevizyonsuz aska yemek yemez oldu asla. Yada oyuncaklariyla oyaliyorum o sekilde cok az yiyor. Ben bazen endiseleniyorum bir problem varmi diye?? Hangi bebeklerde yemek sorunlari oluyor? Bebekler yemek yemeyi sevmez diyor her kes ona bagliyorum sizce yalnismi yapiyorum? Sizlerde durum nasil? Tukurmeside bir ayri endiselendiriyor