Kızlar benim bebeğim doğdugundan veri antikolik biberon kullanıyoruz küçük olandan tek delik ona alıştı çünkü yavaş akış hızlı biterse sinirleniyor ağlıyor şuan 8 aylık büyük delikli veriyorum istemiyor boğazına kaçıyor falan hızlı bitiyor diye ayrı ağlıyor o yüzden ben 1 numarayla veriyorum günde 3 kere yiyor mama zaten birşey olur mu