Biz çok feci yaşadık artık babası kafasından ben bacaklarından tutup emziriyordum zaman zaman aşırı zorladık ama mecburdum
Alerji maması içmiyor ek gıda veremezdim bağırsakları gelişmemişti mecbur meme verdik ve kazanan biz olduk
Ama bu senin yaşayacağın anlamına gelmez
Bence güzel kafanı bunlarla meşgul etme anı yaşa iyi düşün iyi olsun
Belki de başına hiç gelmeyecek bir olay için kendini strese sokma