birinsan14 Daha önce hiç kullanmadık dişten dolayı ishal dolayısıyla pişik çok. Nasıl kullanıyor günde kaç kez kaç gün süreyle bilen yardımcı olursa sevinirim
Yarendmr birinsan14 benim kızıma en iyi gelen pişik kremi bu. Her altını açtığımda sürüyorum ben pişik geçene kadar. Zaten ilk sürmede etkisini gösteriyor
Ucansupurge birinsan14 kızarıklık geçene kadar kullandım ben kısa sürede sonduryor. Ama bence Bepanthol baby daha kısa sürede pisigi geçiriyor. İki bez arasında bile kızarıklık azalıyor.
Bugra__ Oğlum 23 buçuk aylık doğduğundan beri onu kullanıyorum çok memnunum her alt açmada kizaran bölgeye biraz sürüyorum okadar pişik değilse kızarıklık yoksa da sürmem 🤷 bizide olmuyor