Arkadaşlar Merhaba.Bebeğim 11 ay 25 günlük.Son kullanma tarihi 1 gün geçmiş bebek irmiğini sonradan farkettim tabi,bebeğime sabah kahvaltısında karışım şeklinde vermişim.Acaba zehirlenme olur mu?Öğlene doğru da ateşlendi bende ateş düşürücü verdi hemen miğde bulantısı oldu şurubundan miğdesi bulandı,durup dururken kusmadı yani.Acaba irmik mi dokundu yoksa diş mi çıkartıyor bilemedim.Üstten bi tane çıktı çünkü bu hafta.Aynı şekilde diş çıkarıyor da o yüzden.Acaba dokunmuşmudur bilgisi olan var mı??acil lütfen