Hulya_27 Merhaba anneler, Bebegim uykuya dalmakta gucluk cekiyordu bende elde sallama yaptim simdi ona alisti surekli uykuya gecerken sallamami istiyor ve bende güç kalmadi nasil biraktirabilirim lutfen yardim eder misiniz?
ElizzAda Hulya_27 5 ay omzumda uyudu belim kopardı oturmaktan. Son çare sallanan ana kucağına alistirdik hep orda uyurdu sonra kendi başına uyumayi öğrettim 8. Ayda
Hulya_27 ElizzAda valla cok zorlanıyorum ne yapsam olmuyo agliyo kiyamet kopariyo carsaf ya da battaniye arasina koyup sallayinca hemen susup uyuyor
ElizzAda Minnakbebik 8. Ayda uyusada uyumasa da yatağıma aldım.yanina uzağım saç okşadı.pis pis yaptim muzik actim masaj yaptım kitap okudum şarkı söyledim oyun oynadık falan yeri geldi ağlamaklı oldu öyle öyle derken 1 gün 2 gün derken baktım uyuyor devamı geldi.kolay olmadı tabi . Hem uykuları uzadı simdi 15 aylık artık sadece yanına uzanıyorum dokunmami istemiyor uyuyor
Minnakbebik ElizzAda bebeğim 8 aylık olmak üzere. Ben de bebeğimle yatıyorum. Çok ağlıyor. Kucak , ayak, meme, kendiliğinden nasıl talep ediyorsa öyle uyutuyorum. Kendi uyusun istiyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Doğdu doğalı uykusu olan bi bebek değil
ElizzAda Minnakbebik bizimde zor oldu ana kucağını bırakmak. Uyumazsa tekrar koydum . Bazen artık uykudan bayılırken yatağa yattık öyle böyle derken alıştı. Ayakta hiç sallamadim bilmiyor arada annem sallar onu da istemiyor. Biraz ugrastiriyor evet zor ama hem rahat ediyor hem uykusu uzuyor. Beşikte yatmak istemedi ona yere yatak yaptım döne döne uyuyor şimdi. Deneyin çok rahat oluyor sonrasi