ElifMinel Kızlar kızımla dün dışarı çıkmıştık eve geldik cok kötü bir şekilde sadece sol gözünde capaklanma oldu capagini sabah temizledim ilik suyla ama sonrasında böyle gözün ici ve cevresi kızardı başına gelen var mi ?
Yeliz21 ElifMinel gözünü kaşımış olabilir eğer çapaklanma daha artarsa netira 1 damla uygulayın ve 15 set masaj yapın göz de sulanma varsa ondandır
Hly123 ElifMinel anne sütü değince gözüne ondan da oluyor sonra anne sütü damlayınca geçiyor ben de çok şaşırmıştım ama bebeğime yapmıştım olduğunda cidden geçiyor
Duygu29 ElifMinel hiç korkma; netira diye bir damla var ondan sabah akşam 2 gözüne de 1 damla damlat 2 güne hiç bişeyi kalmayacak. Ben resmen damla stokladım. Ellerini sürekli sokuyolar mikrop kapıyo
ElifMinel Yeliz21 yok kasimadan dolayı olmadı capaklarindan sonra gün boyu boyle oldu. Acaba saglik ocagina gittigimiz yerde çok esiyordu ve cam agaclari coktu nezle. Mi oldu diye düşünüyorum
Yeliz21 ElifMinel yok ondan değildir büyük ihtimalle takip edin yarın geçer ama bi göz muayenesi yaptırın çocuğa
ElifMinel Hly123 ya evet bunuda okudum nette antikor olduğu için ama çekindim neyden olduğunu bilmedigim için
melegim71 ElifMinel benim kızında boyle ama bizimki göz kanallari tikanik sizin enfeksiyon olabilir buara gözle ilgili bi salgi vaar saglik ocagina gidebilirsiniz
gigi6 Gecen hafta yasadik, bebegim alerjik. Doktor bahar alerjisinden goz enfeksiyonu olmus dedi, netira damla kullandik 3 gun sabah aksam 1er damla zaten 2. gecti tamamen kestim damlayi
Ikizoglusannesi06 ElifMinel sizden ricam burda gelişi güzel damla kullan diyerek isim veren arkadaşlara lütfen uymayın. Çapaklanma ya da kızarıklık devam ederse lütfen yarın göz doktoruna götürün nezle vs gibi bir durumdan kaynaklanıyor olabilir. Oğlumun birinde 1,5 hafta sürdü 1 gün de ateşi çıktı ve doktor antibiyotik damla verdi zor geçti. Millet eline sürecek krem markası önerir gibi damla adı yazıyor göz bu şakaya gelmez annesi..
ElifMinel Ikizoglusannesi06 yok doktora. Danışmadan damla kullanamam allah korusun birşey olsa geri dönüşü olmayan önemli bir organı riske atamam
Ikizoglusannesi06 ElifMinel evet kesinlikle katılıyorum annesi Allah şifa versin dilerim önemsiz küçücük bişeydir 🥰