Yok 2 gundur var aslinda huysuz degil onunla ilgilenir oynarsam veya gezdirirsem susuyor ama bi isle ugrasayim o dursun ona bakmayayim onunla ilgilenene kadar ıııı bu sekilde atak desek aglamasi huysuzlugu olur ama yok sadece ben is yapmayayim onunla oynayayim gezdireyim derdi bu uykusu filan da gece guzel 2 veya 3 defa uyanir gunduzleri 45 dakika maksimum 1.30 saat uyur boyle yani atak mi ki sizce hesaplamaya bende cok inanmiyorum gunu gununu tutmuyo bebegimin cunku